وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در نشست شورای فرهنگ عمومی بوشهر عنوان کرد؛ 

 آمادگی دولت برای سرعت بخشی و شتاب در احداث کتابخانه مرکزی بوشهر 

اعضای کتابخانه بدون پرداخت هیچ گونه هزینه‌ اضافه‌ای (به جز حق عضویت سالیانه) و با ارایه‌ کارت عضویت می‌توانند علاوه بر سالن‌های مطالعه از تمامی بخش‌های کتابخانه استفاده کنند.
کد خبر: ۱۳۹۹۲۴۱

 رییس کتابخانه مرکزی استان خوزستان گفت: نوبت شب‌کاری کتابخانه مرکزی استان خوزستان راه‌اندازی شد و ساعات فعالیت این کتابخانه تا ساعت ۲۲ افزایش یافت.

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، محمدرضا شکاری با اعلام این خبر ادامه داد: با هدف گسترش کیفیت و کمیت خدمات کتابخانه‌ای به عموم شهروندان و همچنین با توجه به بالا رفتن تعداد عضویت و مراجعه به کتابخانه در ماه‌های اخیر و با عنایت به درخواست‌های دریافتی از جانب پشت‌کنکوری‌ها، متقاضیان شرکت در آزمون‌های مختلفی از جمله قضاوت، وکالت، نظام مهندسی، آیلتس، تافل و غیره جهت استفاده از سالن‌های مطالعه‌ عمومی، اتاق‌های مطالعه گروهی و اتاق‌های مطالعه اختصاصی، کتابخانه مرکزی از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷:۳۰ تا ۲۲ و روزهای پنجشنبه از ساعت هشت تا ۱۹ دایر خواهد بود.

وی افزود: اعضای کتابخانه بدون پرداخت هیچ گونه هزینه‌ اضافه‌ای (به جز حق عضویت سالیانه) و با ارایه‌ کارت عضویت می‌توانند علاوه بر سالن‌های مطالعه از تمامی بخش‌های کتابخانه استفاده کنند.

رییس کتابخانه مرکزی استان خوزستان اضافه کرد: هم‌اکنون کتابخانه مرکزی تنها کتابخانه‌ای است که در استان تا این ساعت پذیرای مراجعان است و روزهای پنجشنبه نیز به صورت دونوبته آماده خدمت‌رسانی است.

شکاری خاطرنشان کرد: کتابخانه مرکزی استان خوزستان در حال حاضر با دارا بودن بیش از ۸۶۰۰ عضو فعال و بیش از ۱۳۲ هزار نسخه منبع اطلاعاتی به عنوان یک مرکز فرهنگی و اجتماعی نیازهای اطلاعاتی عموم را با رویکرد جغرافیای فرهنگی خوزستان برآورده می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها